Alla inlägg under september 2007

Av Cristina - 21 september 2007 21:19

Här är min nyinköpta klänning, köpt på H&M! Den går till det mesta, skorna är inhandlade på Belle som ligger på Götgatan. Halsbandet och tightsen är köpta på "ITrend-Stockholm", Hornsgatan 29 B. Halsbandet kan även ändras till två längder.

Av Cristina - 17 september 2007 22:50

Hej! Äntligen hittade jag en underbar lila klänning som jag letat mycket efter, det var precis rätt färg. Till den kan jag ha min svarta skinnjacka och mina svarta tights. Till det behöver jag matchande halsduk och mössa, helst en ny väska också. En vacker dag kommer jag att visa mina förslag på kläder. Det var det lilla, ha en bra dag!


Cristina som gillar lila

Av Cristina - 4 september 2007 23:01

Hej igen, det var länge sedan jag skrev men jag har inte för den skull hållit mig undan höstens nya trender. Det jag gillar i höst är de klänningar eller tunikor som man lätt bär till tights. Dessa kom ju redan i våras men jag hör till dem som handlar för sent, så först i sommar har jag flitigt använt klänning. Till det har jag haft svart skinnjacka typ Mc-modell som jag med fördel kan ha i höst också. Äntligen har jag hittat ett halsband som jag gillar, det är lätt att bära trots sin volym, man kan  även ändra längd.  För mig skall smycken vara stora med endast få detaljer, gärna lite överdimensionerade. Så just nu är det lätt för mig att köpa smycken. Japp, det var allt för denna gång!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards